Tuesday 30 November 2010

scumbagal.

Chubbyharus Direjam Open new tab Boleh?

Yesterday at 2:15am · · · See Friendship
    • Ohh Nona Tak boleh.
      Yesterday at 2:16am ·
    • Chubbyharus Direjam Mata gua berpinar komen panjang 2. kalau boleh minimize kan bagus. keh keh keh.
      Yesterday at 2:18am ·
    • Ohh Nona Baiklah. Hehe
      Yesterday at 2:19am ·
    • Hadi Hamid Gado lagi??hahaha
      Yesterday at 2:19am ·
    • Chubbyharus Direjam Biasa la hadi. nak membina masjid ni susah. kalaula bina masjid ni senang macam main saidina kan bagus. eh,kau tak tido lagi?
      Yesterday at 2:20am ·
    • Ohh Nona Oi senah a.k.a hadi! Jgn cmpur urusan rumah tangge org. Haaa awk chubb jgn nk mngatal dgn senah a.k.a hadi tu yea. Amboiiii.. Kemain lg dia.
      Yesterday at 2:22am ·
    • Hadi Hamid Aku kat club..hehehe..tuh je lah keje aku..update status gud nite..tapi masih goyang..hehehe
      Yesterday at 2:23am ·
    • Chubbyharus Direjam junaidah, awak ni slalu prasangka buruk dekat saya. saya cuma bual kosong je dengan senah ni. eh ,kenape senah ni muka dia macam lelaki?
      Yesterday at 2:23am ·
    • Chubbyharus Direjam HADI : pretty cool..
      Yesterday at 2:24am ·
    • Ohh Nona Knp? Haaa ni yang kite tak tau ni. Knp muka si senah ni mcm laki. Mari kita sama2 slidik.
      Yesterday at 2:25am ·
    • Chubbyharus Direjam Saya rasa kita salah senah la. yang ni nama dia umairah!

      *ampun hadi!! ampunn!!
      Yesterday at 2:26am ·
    • Hadi Hamid Bukan lah..saya halimah aka jogang lah
      Yesterday at 2:27am ·
    • Ohh Nona Ayok tak tau ayok.. Aku nmpak hadi mcm nk btukar jd hijau je tu. Ayokkk. Aku lari dlu. Chawww!
      Yesterday at 2:27am ·
    • Chubbyharus Direjam see.. kite dah salah orang ni!
      Yesterday at 2:28am ·
    • Ohh Nona Ooo mai god! Lari chub lari! Dh btukar hijau dh tu. Joganggggg! Ran for yor selfffff !
      Yesterday at 2:30am ·
    • Hadi Hamid Aku dah keluar urat ni..baik korang lari..
      Yesterday at 2:30am ·
    • Hadi Hamid Hahaha..korang mmg best lah!
      Yesterday at 2:34am ·
    • Ohh Nona
      Amboi? Nk ngorat laki aku lah tu. Kau jgn main2 kang tak pasal aku plak brtukar kang. Haa awak chub jgn nak mngada blushing2 ok. Sya dh blushing dh ni kena puji. Hahaha.

      Nak lg best? Bace komen kat page I pasal on9 pakai blackberry tu lg bes...See More
      23 hours ago ·
    • Hadi Hamid Nona:laki ko yg nk ngurat aku!!
      23 hours ago ·
    • Ohh Nona Chubbbbbb~~
      23 hours ago ·

No comments:

Post a Comment