Friday 9 September 2011

makwe lama.

Kadang-kadang, makwe lama ni tak paham kenapa kite still tunggu die lagi walaupun dia sibuk berfoya-foya dengan jantan lain. Untungla ada jantan lain..
    • Shiroi Neko MinuteMirth Setuju!! Kita menunggu dgn penuh kesabaran, tp makwe lama tgh berbogel dgn jantan lain. Celaka btul.
      Wednesday at 8:10am · · 2 people
    • Chubbyharus Direjam Amboi, berbogel bagai. Celaka punya makwe lama!
      Wednesday at 8:11am ·
    • Alexa Fyd hamboi..statement die..patah hati ke?hihi..jum kapel..tuihh..!
      Wednesday at 8:11am ·
    • Chubbyharus Direjam Jum2, first date nak kat mana??
      Wednesday at 8:15am · · 1 person
    • Timmy Fahmi masjid abu bakar
      Wednesday at 8:15am · · 1 person
    • Rais Azmi makwe lama tu boring sebab lu tak power kot.. dah laa chubby, jgn di nanti2.. bunga bukan sekumtum.. kumbang taik bersepah2...
      Wednesday at 8:18am ·
    • Shiroi Neko MinuteMirth Tiada lagi yg ku hrapkan, tiada lg yg ku impikan...
      Wednesday at 8:22am ·
    • Aziz Amira SEDIH JE KAU
      Wednesday at 10:29am ·
    • Chubbyharus Direjam Rais : jom kapel
      Tommy : jom kapel
      Mok : eh, kan aku dh kapel dengan kau minggu lepas.
      Wednesday at 11:55am ·
    • Aziz Amira ohh lupe!
      Wednesday at 12:22pm ·
    • Tuan Haji Gapur Kau rindu ngan ila ke?alamakk!haha
      Wednesday at 2:24pm ·
    • Chubbyharus Direjam Selisih! Bukan purr!! Bukann!! Ila tu ape pur!! Masyallahh!!! Ahahhaha
      Wednesday at 2:29pm ·
    • Mastura Khalid ko ni jiwe kacau je la chub....bile ko nak dtg umah aku ni?
      Wednesday at 3:59pm ·
    • Rais Azmi chub-takmau aku.. ko laki gay serta berbulu!!
      Wednesday at 5:24pm ·
    • Chubbyharus Direjam Mas : kau tak jemput. Mcmana nak dtg. Kekeke
      Rais : kau lelaki cacat. Lagi ak tk ingin
      Wednesday at 6:33pm ·
    • Rais Azmi cacat tang mana haha
      Wednesday at 6:53pm ·
    • Chubbyharus Direjam Kalau tenung cermin lama2 pun cermin boleh pecah. Lu pkrla sendiri tang mana. Kah kah kah
      Wednesday at 6:56pm ·
    • Rais Azmi silau gigi gua memang power.. gua terima kuasa sejati gua wahaha
      Wednesday at 7:13pm ·
    • Mastura Khalid adeh...nak kene jemput lak encik Chubbyharus Direjam ni.... kan raye ni..:p lgpon ko kan lame da xbanje aku kan..:D
      Thursday at 7:51am ·
    • Chubbyharus Direjam jom la rayaaa
      Thursday at 1:06pm ·
    • Mastura Khalid dtg a umah aku k....pape call...
      Thursday at 3:43pm ·
    • Nish Lindberg kau jgn mengada2 nak main asid pulak!
      11 hours ago ·

No comments:

Post a Comment